TERE TULEMAST MINU BLOGISSE!

Üritan jagada infot, mis paljudele võiks huvi pakkuda....




KAKS KUUD INDIAS...































Saturday, November 26, 2011

TULEB HAKATA OTSI VAIKSELT KOKKU TÕMBAMA....

Teine kuu on olnud võrreldes esimese kuuga nagu öö ja päev. Kui keegi küsib, kuidas ennast tunnen, siis palun: "Suurepäraselt!" Olen vist kõikvõimalikud viirused ja haigused siin suutnud kiirkorras läbi põdeda, nii et olen saanud täieliku immuunsuse. Peaaegu, et olen juba taimetoitlane ja õppinud usaldama oma kõhutunnet rohkem kui mõistust...

Omajagu on ka tööd tehtud ja vaeva nähtud: olen konspekteerinud rohkem kui 250 lk A4 ja suutnud tühjaks kirjutada 2 pastakat...

Seega, tunnen, et meie nädalavahetuste puhkused on igati ära teenitud. Ja siinkohal on kõige sobilikum avalikustada puhkus India moodi novembri soojadel nädalalõppudel:

Esimene kord India ookeani ääres....kahjuks ei osanud veel arvestada laine suurust ja kiirust...ehk suplus riietega...ikka India moodi


Seilasime - teame....paadiga mööda dzunglijõge


Päike, tuul ja merevesi....ja ärapõlenud nina...


Head suhted meie programmi peaorganisaatori Karthiga, ei jookse kunagi mööda külge maha....


Kohalike hulgas on hele nahk hinnatud ja ühispildistamised möödapääsmatud.....

No comments:

Post a Comment